úterý 7. května 2013

Real Techniques & Sam Chapman

O SAM CHAPMEN
" Ahoj jmenuji se Sam Chapman, jsem maskérka, vloggerka, blogerka, instruktorka, máma a mnho dašího. Jsem maskérkou více než 15 let a měla jsem tu čest nespočetněkrát pracovat na módních přehlídkách a editoriálech, avšak obrovské úspěchy mi přinesly moje tutorial videa na Youtube, což mi přineslo větší uspokojení než jakákoliv obálka časopisu. Moc pro mě znamená, že ženy po celém světě zkouší moje triky, tipy a lekce než jdou každý den do práce.

Jako profesionální maskérka vím, že umění je pouze tak skvělé, jako vaše technika a nástroje. Jsem moc ráda, že jsem se spojila s týmem Real Techniques, abych Vám přinesla vysoce kvalitní pomůcky, které Vám poskytnou skvělé výsledky, společně s návody, které jsou přibalené ke štětcům."

Samantha Chapman žije mimo Londýn, v Anglii a je matkou dvou dětí. Patří mezi nejpoptávanějším maskérky a je nejlépe hodnocená YouTube beauty guru s 40 milionů shlédnutími. Tisk ji uznává jako odborníka ve svém oboruje často citovaná a pravidelně se objevuje v celostátním a regionálním tisku. Díky svému umění si zasloužila stránku v předních časopisech jako jsou Harper's, Tatler, Brides, Elle, a Cosmo. V posledních 15 letech pracovala s úspěšnými fotografy, včetně Nick Knight nebo Lord Snowdon. Dále spolupracovala s hvězdnými osobnostmi, mezi které patří Sir Paul McCartney, Peaches Geldof, Ashley Tisdale, Charlotte Church a další.

O ŠTĚTCÍCH
1. Ultra plyšové taklonové štětiny k dosažení skvělých výsledků
2. Rozšířená hliníková rukojeť pro snadnou manipulaci
3. Názvy štětců jsou součástí designu pro rychlou orientaci
4. Samostojící zakončení štětců pro vystavení
5. Součástí sad je pouzdro sloužící jako stojan nebo dobrý pomocník na cesty



JAK SE STARAT O ŠTĚTCE?
I když jsou Real techniques štětce velmi kvalitní, je důležité se o ně pečlivě starat. Čištění štětců je z hygienického hlediska velmi podstatnou rutinou, která je velmi jednoduchá a nezabere více než pět minut. Hlavní pomůcka při čistění je tzv. "brush cleanser", který nabízí téměř každá značka. Aplikujte ho na papírový ubrousek a poté do něj krouživými pohyby otírejte štětec. Tento způsob by se měl provádět pokaždé po použití štětce. Pokud chcete štětec vyčistit do hloubky, naneste na štětec šampon (nejlépe dětský) proměte, opláchněte vodou a poté nechte volně uschnout. Tento postup je doporučeno používat jednou týdně.







Žádné komentáře:

Okomentovat